Private Homepage von Dr. rer. pol. Dipl.-Psych. Athanasios Mazarakis  
     
   
 

Sonstige (teilweise ohne Peer-Review)


  1. Heck, T., Blümel, I., Heller, L., Mazarakis, A., Peters, I., Scherp, A., & Weisel, L. (2017). Data set for the survey: Open Science in Higher Education. Zenodo. http://doi.org/10.5281/zenodo.400518
  2. Lemke, S., Mazarakis, A., & Peters, I. (2016). Data sets for the VfS-Jahrestagung 2014 and the Science 2.0 Conference 2014 and 2015. In Bruns, A., Moon, B., Paul, A., & Münch, F., Towards a typology of hashtag publics: a large-scale comparative study of user engagement across trending topics, Communication Research and Practice, 2(1), (S. 20–46).
  3. Siegfried, D., Mazarakis, A., & Peters, I. (2015). Usage of Social Media Services in economics. Kiel: ZBW – Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften – Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft.
  4. Siegfried, D., Mazarakis, A., & Peters, I. (2014). Nutzung von Social-Media-Diensten in den Wirtschaftswissenschaften. Kiel: ZBW – Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften – Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft.